RSS

Dönüş!!!

Sonunda bok çukuruma geri döndüm. Dönerken beni geldiğimde karşılayan yağmur uğurluyordu yine. Ve yine geçen seferki gibi annemle nasıl vedalaştığımızı bilemedik hırçın yağan yağmurdan.

Şimdi canavar PC'min başındayım ve sayfamdaki bütün yorumları ve bütün bağlantılarımı süratli bi şekilde kabız olmadan tıklıyorum. Ohh beah, teknolojinin de az gelişmişi insanı hakikaten deli ediyor canıııım. Tabi bu arada annemi de o insanı çileden çıkartan, pc taklidi yapan şeyden bir an önce kurtarmak lazım.

Paylaşacak çok şey oldu fakat öncelikle ben yokken sayfama bırakılan yorumları okudum ve üstünden epey zaman geçtiği için cevaplamanın anlamsız olacağını düşünüp artık yeni yorumlara kısmetse deyip, her ne kadar mim olayını biraz sıkıcı bulsam da persona tarafından mimlendiğim 55 kelimelik öykü için kolları sıvadım ve bu fikir beni çok heyecanlandırdı. Gerçekten de 55 kelimeyle bi şeyler anlatabilmenin zeka ve yetenek işi olduğunu farkettirdi bana. Aynı zamanda benim de ne kadar çenesi ve kalemi düşük bi şahıs olduğumu kendi kendime hatırlattı.
Hemen bi öykü yazmaya başladım. Zaten her zaman kafamda eskizlerim vardır, ondan kelli zorlanmadım fakat sonra yazdıklarımı okuduğumda ve kelimelerimi saydığımda, 200 'den fazla kelime kullandığımı farkettim ve başladım kısaltmaya. Sonra da ortaya aşağıdaki gibi öykü olamayan bişi çıktı. Anladım ki ben kısıtlı kelime sayısıyla bi bok yazamıyorum, kelimeleri hoyratça kullanmazsam zevk alamıyorum. N'aapalım en azında yazmaya çalıştım ve hiç komplekssiz paylaşıyorum sizlerle.

Bu arada Gay kedi'yi, hüthüt kuşu'nu, reverans'ı, diagonal'i, sobeledim. Aslında yeni yeni bloglar kesfetmiştim ama şu an bulamdım, bulsaydım onları da sobelemek isterdim. Neyse başka bahara.Ahahahahah.....!!!!!

Oyun Bozan
Beyaz gömlekliler her yerdeydi. O ise yorgundu, iri gözlerini kısmıştı, etrafındaki sesleri uğultu olarak algılıyordu. Kendi kendisiyle bir hesaplaşma içindeydi o an , bir yanı soruyor, öteki yanı cevaplıyordu;
-sığmadı dimi küçük bedenine bunca şey!;
-Hep koşullara bağladılar sevgilerini. Onların istediği kişi olamadığımda:fahişeydim; katildim; manyaktım; uğursuzdum; endişeydim; korkuydum...
Ondandı hep sikme çabaları, hepsinin oyununu bozdum.

5 comments:

allende dedi ki...

Öncelikle hoşgeldin....Özledik canıım...
Ayrıca öykünde verdiğin mesajı, kısıtlı kelimelerle de olsa çok iyi anlatmışsın ellerine sağlık.

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

selam.Evet yine kürkçü dükkanındayım!Ahahahhah
Eee artık sizin 55 kelimelik öykünüzü de bekliyoruz heyecanla!!!:)))

Adsız dedi ki...

mimlenmiştim dediğiniz gibi ne eksik ne fazla 55 kelimelik bir öykü uyduydum efenim beğenize arz ederim...

gaykedi dedi ki...

bu mim konusu bir haftadır aklımda ama aklıma yazacak, yazmaya değecek orjinal birşey gelmiyor, çıldırıcimmmm, yazmış olmak için de yazmak istemiyorum yahu :p

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

tamam yahu. İstersen yaz. Zorla olur mu hiç!!!:)))