RSS

Kısa Bir Ara!!

Her şeyi değiştirmek istiyorum, tabi becerebilirsem.Bu ay içinde bloğumun şablonunu, içeriğini, kendimi, yaşam biçimimi, hayata bakışımı, hedeflerimi... her şeyimi değiştirmek istiyorum. Zira her şeyden çok sıkılmış durumdayım.Öyle ki mide bulantılarım artık çekilmez oldu. Bu biraz zaman alabilir ama en azından buraya dönmem bu ayın sonunu geçmeyecek eminim.

Kolları sıvadım bi kere, giriştim boyumdan büyük işlere. Şöyle bi silkindim, kendimi masaya yatırdım, bi güzel otopsimi yaptım kendi kendime ve gerçekten de sıkıcılığımın ve mallığımın gazabından korkmamışım da içim dışım nasıl çürümüş nasıl çürümüş anlatamam!!!

Bu değişim belki iyi olacak belki de beni daha da vasatlaştıracak, bulantılarımı kronikleştirecek ama olsun razıyım her şeye. Hareket olsun, değişim olsun, bi şey olsun!

4 comments:

mahallenin delisi dedi ki...

haydi yolun açık olsun =)

mahallenin delisi dedi ki...

ne güzel olmuş buralar. ben eski halinden daha çok beğendim açıkçası.
e artık yeni yazılarda bekliyoruz ;)

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

tesekkürler.Yeni yazılar da yolda!:)
Guzel oldugunu dusundugum minik bir oykumle yapıcam acılısı.:)

Adsız dedi ki...

blogdaki değişikleri bekliyoruz ozaman hadi sana kolay gelsin