RSS

Şaka Şaka Ahahahah...!!!

Benim için uzun sayılabilecek bir zamandır burdan, sayısal alemlerden uzağım. Zira işler yoğunlaştı, akşam olup da eve gelince de Fatma Girik pc'nin ışığından uyuyamadığı için çalışma odamdan da uzaklaştım. Keşke bir odamız daha olsaydı:((

Neyse işte ben de çabuk çabuk blogları dolaştım bugün , şimdi de buralardayım daha. Yarın da yüksek lisans için katılmanın ve en az 55 puan almanın önkoşul olduğu bir sınava girmem gerekiyor. Off yaa acaba bu sanat tarihi sevdasından vazgeçip GSF'me mi dönsem hem onlar böyle saçma sınavları da kıstas olarak görmüyorlar.

Bu arada da sınav demişken Perşembe günü bizim İstanbul tayfasından SH aradı beni. Sesi telaşlıydı;"Yaa DŞ senin ales sınav giriş belgen geldi mi" diye sordu, ben de sakin sakin" yoooo" diye cevap verdim. Bi kaç saniye sonra jeton düştü bende de.

Sınava üç gün kalmıştı ve ben de dahil olmak üzre tanıdığım bi sürü insana sınav giriş belgeleri postalanmamıştı. Ben de Cuma günü ösym'yi aradım,zira pazar günü de sınav var; dedim böyle böyle napcaz, onlar da beni merkezlerine buyur ettiler, sınav giriş belgemi almam için. Kuş uçmaz kervan geçmez bi yer olan Bilkent'deki ösyme merkezine bin bir güçlükle ulaşarak, kendi ayaklarımla, bi ton da yol parası vererek, sınav giriş belgemi almaya gelmeme rağmen bir de yandaki postaneye de 3 YTLı yatırmamı istediler, yoksa belgeyi alamayacağımı söylediler, ben de benim gibi, o an orada olan ve bu iş için gelip 3 YTL'yi yatırmak için kuyruğa girmiş en az 30 kişi gibi söylene söylene bu parayı yatırdım ve sınav giriş belgemi aldım. Şaka gibi yaw.

0 comments: