RSS

Pis Sular Eşliğinde muhteşem hayatımız ...!!!!

Bir kaç gün önce bizim Fatma Girik'in mutfaktaki gider borusu tıkandığından mutfağı su bastı. Kaç gündür her uğradığımda mutfaktaki halıyı su içinde görüyordum, bir türlü anlam veremiyordum. Daha bir gün önce halıyı balkona atmıştım kurusun diye, bu sefer de yeni serdiğim halı daha da su içindeydi, nerdeyse mutfak zemininde yüzüyordu. Onu da zar zor balkona attım zira ıslak halı yetişkin bir insandan daha da ağır olmuştu. Sonra mutfağa döndüm bu su nerden geliyor diye bakındım bulamadım. Kafamda soru işaretleriyle bizimkinin yanına salona döndüm, bir kaç dakka sonra mutfaktan şorşorşorşor diye tazyikli su sesleri gelmeye başladı hemen fırladım tabi, sonra anlaşıldı, lavobonun altından geldiği, apartmanın genel su giderinin tam da bizimkinin evine denk gelen borusunun tıkandığı ve bütün pis suların eve boşaldığı. Hemen koştum paspas ve kovasını getirdim ama ne mümkün, mutfak oldu havuz ve sular eve yayılmakta.

Elimdeki paspası bıraktım yukarı koştum apartmana; bizim üstümüzdekilerin tek tek çaldım kapılarını hem de ısrarla; mutfakta su kullanmamalarını rica ettim. Sonra evde numarası olan tesisatçıyı aradım, beraber tıkanık boruyu açtık, beraber diyorum çünkü bana da asistanlık yaptırıdı, yalnız geldiği için, bu arada bizim Fatma Girik de etrafta dolanıp, sorular sorup ne olduğunu anlamaya çalışmaktaydı hahahaa....

Neyse boru açıldı yani tamirci çocuk öyle dedi. Sonra benden 50 ytl istedi ama 20 vardı gerisini akşam ÖB getirir dedim çocuk gitti. Fatma Girik de 50 ytl'yi duyunca " adı batasıca elinin emeğine 5 lira yeter, işte kadın buldu bizi kazıklıyor eşoğlueşekler diye söylendi, Ahahha!!:))

Ben Mutfağı hijyen hale getirmek için kolları sıvadığında saat 15.00'dı ve ben hiç durmadan bir yandan apartamana bir yandan tamirci çocuğa bir yandan şansıma küfrederek mutfağı temizliyordum, sonra oldu olcak bari her yeri temizliyeyim dedim, kendimi fazla kaptırmışım saat 19,00 olduğunu ÖB'nin gelmesiyle anladım. Bu arada halim perişan, kıyafetlerim çamaşır suyundan yer yer beyazlamış, susuzluktan ağzım yüzüm kurumuş, dudaklarımın kenarlarında beyaz öbekler oluşmuş, yorgunluk, açlık ve sinirden düzgün cümleler kuramaz bi vaziyetteydim. ÖB gelince o da son rötüşleri yapmama yardım etti iş bitti. ıslak halıları ve koridordaki diğer halıları da yıkamaya gönderip, ertesi gün de evin kalan kısımlarını da ÖB'le birlikte temizleyip evi tam bir hijyen manyağı yaptık.

Eeee nooldu. Nolcak bir sürü pislikle uğraştık, üstüne fırsatçı akbaba tesisatçıya kavga gürültü eşliğinde bir sürü para kaptırdık, benim bademciklerim şişti, ÖB'nin zaten stresli işi yüzünden kafası bir milyonken, on bin milyon oldu.

Fatma Girik de olanları çoktan unuttu ve şu an yine tek derdi gündüz evde yalnız kaldığı zamanlarda sürekli yalnız ve terkedilmiş olduğunu düşünmesi oldu.
Bizim derdimiz de akşam geldiğimizde bizi şu mutfağı temizlerken yorulduğumuzdan daha çok yormasına rağmen, işten kalan tüm zamanlarımızıbizimkini yalnız olmadığına ikna etmemiz ve moralini düzeltmeye çalışmamız ve hep beraber şakalar komiklikler eşliğinde neşeli zamanlar geçirmeye çalışmamız oldu yine yeniden!

Eee hayat da bir çeşit tekrar işte. Ara sıra tekrarların arasına başka şeyler de sıkışsa, işte biz insanoğlu her şeyi halledip tekrar rütinimize dönüyoruz. Bakalım nereye kadar!!! ahahahahhahahhahah.....!!!!

Beynim dopamin maddesini yeterince salgılamıyorken ve serotonin kimyasalım iyice azalmışken ve spor yapmaya halim kalmamışken n'apsam acaba; kalori hesebını bi kenara bırakıp kendimi alkole mi vursam hani hayat biraz güzel görünür belki bana!!!
Karikatür şurdan

3 comments:

Adsız dedi ki...

Hayiiir! Cikolata!!! Ya da ici likorlu cikolata lazim. ;o)

www.elifsavas.com/blog

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Evet haklısın galiba; hatta alkolden daha az kalori alacağım da kesin. Lakin geçen markette nutellanın olduğu reyondan geçerken merak ettik acaba kaç kalori var diye. 100 gr'ımda tam 2000 küsur k/kal olduğunu görüp, zamanında kaşık kaşık dibini bulduğumuz kavonozları düşününce bi kaç ayda aldığımız iki basamaklı kiloların boşuna bedenimize yerleşmediğini anladık!!!:))

Ahh bu arada likörlü çikolatalara bayılırım!:))

Adsız dedi ki...

valla sen boş ver kaloriyi falanda at bir iki parça çikolata bak nasıl ii geliyor :D