RSS

Bu aralar!!!!

Bu aralar uzun cümleler kuruyorum.
Bu aralar yaşadıklarım birikti anlatmak içi nasıl toparlarım bilemiyorum.
Bu aralar kendi kendime otosansür uygulamaktan sıkıcı yazılar içinde boğuluyorum.
Bu aralar yazdıklarım bana ait diilmiş gibi şey oluyorum.
Bu aralar sakinleştim.
Bu aralar herkesten ve şeylerden uzaklaştım, kendimi dinliyorum.
Bu aralar hep yapıcı olmaya çalışıyorum.
Bu aralar yazılarımdan kimse alınmasın diye nazik olmaya çalışıyorum.
Bu aralar bütün bu olmaya çalıştıklarım canımı çok sıkıyor.
Bu aralar içimde tekrar birikenler patlamasın diye acı çekiyorum.
Bu aralar, bu aralar aslında ben ben diilim beahh!!!

2 comments:

Adsız dedi ki...

merak etme yalnız değilsin bende farklı değilim bu aralar özellikle bu aralar :D

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Nasıl kurtulcaz peki? Benim çözümlerim çok radikal oluyor.Öte yandan bu aralar çooook da sıkıldım yahu!!
Napıcaz bu aralar??!!! Çoook Fena!!!