RSS

Adaletin Yok Mu Dünya(?)

İnsanların çoğu zalim, savaşlar bu yüzden var, çocuklar bu yüzden ölüyor, insanlar bu yüzden birbirlerine işkence ediyorlar, para hırsı, birine sahip olma hırsı, hükmetme duygusu, hakimiyet kurma, boyunduruğu altına alma isteği falan filan.... Dünya çok kötü bi yer. Bütün bu büyük çaplı zalimlikler dünyadaki kitlelerin canını actıyor. Lakin küçük insanların, küçük planları ve daha az kişiyi kapsayan zalimlikleri de kitlelerinki kadar büyük acılar yaşatıyor insana, bunun tek farkı sadece zalimler ve kurbanları arasında bir sır gibi kalıyor, kamuoyuna ulaşmıyor.

Küçük bi süper kahraman olsaydım da şu küçük zalimlerin hakkından tek tek gelseydim, kamunun haberi olmadan sessizce. Bu istek de 23 Nisan'da bi çocuğa büyüyünce ne olmak istersin sorusunun cevabı gibi oldu ama zalimlerin, bencillerin, acımasızların, düşüncesizlerin, vidansızların, sevgisizlerin yaptıkları küçük çaplı piçlikleri yanlarına mı kalsın, buna çok kafayı takıyorum şu sıralar. Yaa bi örümcek adam falan çıkıp gelse bari yaa, en çok inandığım, güvendiğim kahramandır kendisi nihayetinde, bi benim şu insanlığı ilgilendiren küçük çaplı derdime bi el atsa çok üzülüyorum vallaahaa yaaa!!!!

0 comments: