RSS

Salya Sümük Bir Arada !!!!

Bugün, her zamanki gibi bi güne başlamak için uyandım, duş aldım, kahvaltı yaptım, yatağı topladım, üstümü giyindim. Fakat bunları yaparken öylesine sakin ve duygusuzdum hatta güne dair hiç bi plan bile yapmadım, evden çıkacağımı bile düşünmedim otomatiğe bağladım, taaaki, tuvalete girene kadar. İşte o an pantolonumu ve ardından donumu indirip işemeye başladığım an, dünya başıma yıkıldı, bi ağlama krizi ama ne ağlama, durmuyor, çirkin bir böğürmeyle ağladıkça ağlıyorum. Sonra ağlayarak donumu toplayıp, elimi yıkamaya yöneldim, o sırada aynada kendimi, ağlarken, yüz halimi gördüm ve daha da ağlamaya başladım. Biraz daha böğürerek ağladıktan sonra burnumu sildim ve sakin ağlama moduna geçip, ayakkabılarımı giyip evden çıktım, siteden çıktım, biraz sakinleştim. Selmuş'u aradım, aslında n'aber, falan fıstık demek, biraz içinde bulunduğum üzüntülü ruh halimden kurtulmak için aramıştım onu ama onunla konuşurken bir kaç cümle sonra tekrar ağlamaya başladım, tabi O da korktu, n'oldu falan dedi, ona mı bişi oldu yok, buna mı oldu yok, şu mu canını sıktı yok, bununla kavga mı ettin yok, sebep yoktu, ben daha da ağlamaya başladım, "Selmuş sanki dünya başıma yıkıldı ve ben bu duygudan kurtulamıyorum" diyerek tekrar böğürerek ağlamaya başladım. Neyse O beni biraz sakinleştirdi, sonra O'na uğramamı önerdi. Ben de otobüse bindim, yol boyunca ağlama şeysinden kurtulamadım, yanımdaki çocuk rahatsız olup yandaki boş koltuğa geçti, bu sırada bi kaç kişi bana bakıyordu, benim gözümde gözlüklerim vardı ama yine de ağladığım anlaşılıyordu demek, bunlardan da çok rahatsız oldum ama yine de hiç bi şey beni ağlamaktan alıkoyamadı, bi süre sonra uyuyakalmışım ve ancak otobüs son durağa gelince uyandım, en son inip, Selmuş'a gittim, bi kahve içip çıktım, biraz rahatlamıştım ama ordan çıkınca yine bana gelenler geldi fakat bir damla gözyaşım bile kalmamıştı akıtmaya, ben de vurdum Taksim'den tabanvaya taaa atölyeye kadar yürüdüm. Şimdi atölyedeyim ve çok yorgunum. Uzun bir yürüşüş olmuş şimdi hem gözlerim yanıyor hem de bacak kaslarım.


0 comments: