RSS

Yağmur Oldu, Böyle Oldu, Geeeeel Geeelll Geeeel!!!!!!

Bugün Çapa'dan Küçükayasofya'ya kadar yürüdüm. Aksaray'a geldiğimde yağmur başladı, tabi yağmurla birlikte beş liralık şemsiyeler satan seyyar satıcılar da ortalığa doluşuverdiler. Hayır arkadaş, birden nasıl ortaya ellerinde şemsiyeyle çıkıyorlar ki, bu organize işlere bayılıyorum. Tabi bu şemsiyeci arkadaşlar, şemsiyesiz herkese satış yapma çabasıyla, sürekli iletişim halinde oluyorlar insanlarla. Bunlardan birsiyle ben de bir şemsiyesiz olarak gözgöze geldim zaten hayranım ya kendilerine, sonra da aramızda şöyle bi diyalog oluştu:


şemsiyeci: Al al al beş lira beş lira...
bendeniz: Yaa bunlar da hemen kırılıyor, yaaa:))
şemsiyesi: (peşimsıra gelerek) alsana kız, ıslanma boşuna.
bendeniz: yok yeah saol:) valla yok almıycemm!!:))
şemsiyeci: Bak ıslanıyon, hasta olursun al bi tane:))

Sonunda karşılıklı gülüşüp, ayrıldık. Ama ben gülümsemeye devam ettim yol boyunca, ne güzel içten söyledi öyle al kız ıslanırsın, hasta olursun diye.

Şimdi lafı işportacıya getirmişken geçen gün Taksim'deki diyoloğumu da anlatmak istedim; Klasik bi akşam, Selmuş'la buluşucam ama yanına aç gitmeyeyim çünkü param da yok kıza masraf olmayayım diye, meydanda karşıma ilk çıkan kestaneciden üç liralık kestane aldım yiye yiye İstiklal'den aşağıya doğru yürüyorum. Tam Ağacamii'ni geçtim ki, gençten başka bi kestaneci önümü kesti ve " valla şimdi çok ayıp ettin, bak yanlış yerden almışsın kestaneyi, bi daha olmasın bak" diye sitem etti sanki beni tanıyormuş gibi, ben de "tamam ya yarın da senden alcam " diyerek gülümsedim. Benim bu sokak satıcılarına hayranlığım sonu n'olcek acaba, sokağa düşer miyim bilmiyorum ama çok komik oluyorlar yaa, hem n'apsın adamlar, bütün gün bin bir çeşit insanla muhatap olmak zorunda kalıyorlar, kolay iş değil, biraz şirazeleri kayıyorsa çok görmemek lazım.

fotoğraf şurdan

2 comments:

... dedi ki...

Efsane geri mi döndü? :)))

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Çabalıyor bakalım!!:)))