RSS

Uyuz kaşıntılar!!!

Bu kaşıntıların bir sonu olmalı zira bütün vücudum yara bere içinde, biri beni kazara çıplak görse, koca götüme göbeğime, selülitlerime değil en çok tırnaklanmaktan büyük büyük öbekler oluşturmuş, kırmızı, kahve, mor renklerdeki yaralara şaşırırlar. Onca yıllık hayatımda yaşadığım onca şeyin sonunda vücudum da sonunda dimdik, güçlü ve gururlu durmaktan direkt vazgeçemediği için böyle tepkilerle dikkatimi çekiyor ama ben oralı değilim ama tam üç haftadır kaşınmaktan açık yaralar oluşan vücudum bir yana, ara sıra gece yatıya gittiğim arkadaşlarım tiksinip beni eve barka sokmayacaklar ben ona yanıyorum. Acil anneme gitmem lazım. Biraz içinde bulunduğum şeylerden uzaklaşmam lazım, ama nasıl olcek o iş hiç bilemiyorum. Param olsa terapiye giderim ama yol parası bulup beleş terapiye (anneme) gidemezken şimdi lafını bile etmemek lazım gelir terapidir, rahatlamadır, falan filan.

0 comments: