RSS

Bu Şehir..

Bu şehir, dünyanın en güzel şehri,
Türkiye sınırları içinde tek yaşamak istediğim şehir,
Ben Bu Şehri usul usul yaşamaya çalışırken,
Bu Şehir beni çok fena tüketti.
Hayallerim vardı bu şehre dair,
beklentilerim, heyecanlarım.
Öğrencilik yıllarımda yazları gelip,
Yaşadığım, çalıştığım, paylaştığım,
Musti'nin ve Selmuş'um hayatlarına sokulduğum,
onlarla yaşadıklarımla hayatı anlamlandırdığım, şehirdi Bu Şehir.

Şimdi burdayım, hayallerimin şehrindeyim,
sürekli üzüntü içindeyim, hep çözmem gereken problemler var,
sonu hiç gelmeyen karmaşık, insana dair, başka başka insanlara dair, başka başka sorumluluklara dair problemler;
Hep onlarla boğuşuyorum, bir yandan sürekli yollardayım, ordan inip oraya, ordan buraya yetişmeye çalışıyorum, kalabalık taşıtlarda kendime yer arıyorum, uzun yollara dayanıyorum;
bir yandan da sürekli bi yerlere paralar ödemek için çırpınıyorum, hep bi eksik kalıyor, borçlandıkça borçlanıyorum, hiç para kazanamıyorum. Hayat Bu Şehir'de aleyhime oyunlar oynuyor bana; çok yoruldum, düşsem düşemiyorum, kalksam tam dikilemiyor, meydan okuyamıyorum, tek bildiğim bütün bunlar beni çok üzüyor, yoruyor, beni kendimden uzaklaştırıyor.
Bildiğin yorgun bir insan oldum. Hayat anlamsızken, anlık yaşadıklarımızla avunuyorken, anlık yaşananlar da büyük hezeyanlar ve büyük yükler içinde beni ezmeye devam ediyor, işin içinden çıkamıyorum, yardım kabul etmiyorum, yaşadıklarım dışında bi şey gerçek gelmiyor, zor durumdayım ama sesim gene de bu kadar çıkıyor, sadece çok yoruldum diyebiliyorum.
Artık Bu Şehir'de yaşamak istemiyorum, burası yorgun, umutsuz, yalnız, parasız, dertleriyle tek başına baş etmeye çalışanlar için uygun bi yer değil. Burda yaşadıklarım hayallerimde yoktu, üzüntüler hep vardı ama burda katlandıkça katlandı, evet Bu Şehir'de yaşamak içimden gelmiyor artık, gerçi hiç bi yerde yaşamak içimden gelmiyor artık. Sessiz bir depresyonun içinde yuvarlanalı çok oldu sanki ve Bu Şehir'de yaşamak için yeterli enerjim yok artık, kendimi çok yaşlı hissediyorum, yorgun hissediyorum, sanki Bu Şehri tüm sorunlarıyla kendi dertlerime katık etmiş sırtımda yaşıyorum ve evet ben çok yorgun bir insanım....


0 comments: