RSS

Boyoz!!!

Karnım nasıl aç kahvaltı etmemişim, saat olmuş 13.45 ve cebimdeki son paraya da bizim Fatma Girik için diet kola ve tavuk döner almışım. Kalmış bana 1 lira 65 kuruş. Tek tesellim bankamatikten para çekmek ama şanssız bedevi rolü üstüme yapışmış bi kere.3 tane matik var ve üçü de bozuk!!! N'apim n'apimm derken şu balıkçının yanındaki yerden bi simit bi karper aliimm evde bi kave koyarım yanına dedim. İçeri girerken "İzmir boyozu vardır "diye bi yazı gördüm. Alla alla dedim. Hemen sordum satıcıya "Hani boyoz" "işte abla " dedi, "kaç para" dedim, "1 ytl" dedi. "ver bi tane , bi tane de simit ver , bakalım yapabilmiş misiniz" dedim. "ustası İzmir'den geldi apla " dedi, "oo o zaman iyidir, ama bakıcaz " dedim. Eve geldim, kahvenin suyunu falan bekleyemedim. Hemen boyoza daldım. Hakikaten de aynı bizim okulun kantininde tanıştığım ve bazı sabahlar beni okula gitmeye motive eden çay ve boyoz ikilisinin boyozu şu an götü boklu ankara'da, şu sefil günümde açlıktan sinir tepeme gelmişken karşımdaydı. Sevinç ve hüzün karmaşası içnde afiyetle yedim boyozumu. Artık sabahları boyoz olayı süper olur, aynı İzmir'deki gibi. Günü de ufak bir boyozla sevimli hale getirdik yaa daha ne diiim . Ahahahahaha!!!!

3 comments:

Unknown dedi ki...

y ankarada nerde war boyozz yalvarırım 2 yıldır bulurum ümidiyle simit saraylarından çıkmaz oldum.ankarada bana bi boyozcu söle 40 yıl hatta ömür boyu kölen olrm.şimdi günübirlk izmire gidicem mükemmel lezzet için.

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Artık Orda yaşamıyorum ama buldugum yeri tarif edeyim gene de; Bahçelievler 7. caddede işbankasının karşında, yapı kredinin yanındaki (ki zira o yapı kredi oraya son gittidğimde yıkılıyodu, şu aorda ne var bilmiyorum)simitçide satılıyordu. hatta diğer yanında da balıkçı var. kesin bulursun . Umarım boyozu da bulursun.

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Artık Orda yaşamıyorum ama buldugum yeri tarif edeyim gene de; Bahçelievler 7. caddede işbankasının karşında, yapı kredinin yanındaki (ki zira o yapı kredi oraya son gittidğimde yıkılıyodu, şu aorda ne var bilmiyorum)simitçide satılıyordu. hatta diğer yanında da balıkçı var. kesin bulursun . Umarım boyozu da bulursun.