RSS

Keşke!!!

Yaa Keşke!!! Ahhaahahahah....!!!
Ben de son zamanlarda kendi kendime konuşurken buluyorum kendimi. Hayır aslında eskiden de böyle bir huyum vardı. Hatta bi keresinde İstanbul'dayken ev arkadaşım SH beni odamda kendi kendimle salak malak diyerek kavga ederken bulmuştu da, hala o gün bu gündür dalgasını geçer benimle. Ahhahahahah....
İşte bu hastalık tekrar nüksetti . Garip aslında yazma huyum da var . Evim parça pinçik küçük not defterlerine doldurulmuş kusmuklardan geçilmiyor. Lakin hızımı alamıyorum bu aralar. Özellikle haksızlığa ve bunun karşısında yaptıklarımın kifayetsiz kalışına içerliyorum. Ondan herhal bu konuşma huyu sardı beni. Sokakta da yapmaya başladım. Kendi kendime replikler okuyorum. Bi de o an kafamda muhatap olduğum kişinin cevaplarını da seslendiriyorum Ahahahaah.....
Yani tek kişilik trajik gerçek bi oyun oynuyorum. Ahahahah . Bakalım sonum ne olacak ahahah.....
Ve hatta daha komik olan da bu konuşma esnasında çok sinirlenip,sinir ağlamaları yaşıyorum ve geçen gün de önüme gelen şeyleri falan tekmelerken buldum kendimi. Bi de bunu bizim sokağın köşedeki çiçekçinin orda yaptığımı bana bakan iki çift gözü farkedince anladım. Bu çiçekçi de bizim yüzümüzden bu mahalleyi her an tek edebilir walla. Çünkü sürekli tuhaf şeylerimize tanık oluyorlar. Bi de ara sıra çiçek alıyoruz fatma girikle ordan. Ben de "indir biraz bak biz komşuyuz " diyorum. Adamlar da"biliyoruz biliyoruz, tanıyoruz sizi, siz beş verin yeter" diyorlar.Bir güler misim ağlar mısın durumu daha işte ahahahah....

7 comments:

neslice tarifler dedi ki...

Belki klasik olacak ama "iyikilerin keşkelerinden çok olsun" kankacım.

mahallenin delisi dedi ki...

=)) tanıdık olması iyidir yahu. hele "delinin teki bu ayol" dedirttiysen kendine, kimseler elleşmez o saatten sonra. salla gitsin...

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Yaa evet aslında bi yandan da iyi bişi herhal bu delilik anları.!!:))
Acaba en yakınımdakiler de korkar mı benden. Ahahah... Korksalar da kendilerine gelseler . Aslında benim öyle vukuatlarım da yok diil. Sürekli sabredince insanı mülayım sanıyorlar işte, fakat birden sabretmekten vazgeçince de "AAA nasıl böyle bişi yaptı, Hiç beklemezdik, Nooldu şimdi ne güzel devam ediyoduk bölee" derler
Ahahaahah.....

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Evet doğru diyorsun neslicim. Zaten bu iyikiler de olmasa Ahahah. Bak aslında iyi fikir haa...Şöyle bloga ...şakklı bir iyikiler yazışı şey etmeli en komiğinden dimi ?? Eğlenceli olur hahahahh.....

neslice tarifler dedi ki...

yaz tabi. durduğun kabahat :)

diLék dedi ki...

dozunu korudukça eğlenceli olaylara neden olur, renk gelir :DD
hem tanıdık olması da iyi güler geçer o da eğlenir ((:

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Walla bi şeyin dozunu düşünürsen bi şey yapamazsın hatta yapma daha iyi Ahahahahahah!!!!! Çünkü kendi kendinin rtükü gibi bişi olursun, Hayatta böyle işte her şeyin dozunu düşünürsen başkaları size karşı her şeyin dozunu artırdıkça artırırlar. Sonra da over dozdan toslarsın.