RSS

Şeyi şey ettim!!!

Aslında bu blog olayına girerken başka şeyler vardı kafamda. Aslında şey istemiştim; hani millet tesadüfen benim sayfama rastlarsa, burda eğlensin, acayip şeylerden haberi olsun, komikliklerle dolsun istemiştim. Lakin zamanla blog benim kişisel kusmuklarımla dolmaya başladı. Bütün mutsuzluğum, hayal kırıklıklarım, bana biçilen rollerin ağırlığıyla, onlardan sıyrılamayışımın verdiği huzurluğum kişiliğimi parçaladı. Artık ben , herkesten nefret eden, durumumun sorumlularını arayan kötü bir karakter oldum.
Ama biraz değişiklik istiyorum artık. Bundan sonra ne günlüklerimi ne de bloğumu elimden geldiğince olumsuz şeylerle doldurmamaya gayret edeceğim. Kusmuklarımın hepsini sorumluların suratına bizzat kusacağım ve hatta dolaylı değil direkt yapacağım, hakedene hakettiği gibi davranacağım. Varsın etrafımdaki herkes de beni sevmesin canıım. Ne çıkar bundan!! Ahahahahah.... Hatta mümkünse hayatları boyunca bana sempati bile duymasınlar!!! Ahahahaha:)) VE hatta ve hatta benim Adım içlerinde bir ürperti, bir rahatsızlık, bir korku yaratsın da cesaretleri kırılsın, bana 30km den fazla yaklaşamasınlar, eğer böyle bir gaflete düşerlerse de o anda ağzımdan çıkan alevlerle kaşlarını, saçlarını, burun deliklerindeki kılları tütsülediğimde şaşkınlıktan akıllarını kaybetsinler de akıl hastanesinde kilitli kapılar ardında kalsınlar . Ahahahahahaah.......
illustrasyon

0 comments: