RSS

Israr ediyorum; Sarhoşluk Güzel şey Canımmm!!!!

Ohhhh! Öyle şarhoşum ki. O şu an tv de Bebo diye bi site tanıtılıyor. ÖB bugün benim misafirim ama yazik ki ben de çooook sarhoşum ve o da bende kaldığı zaman yaptığı şeyi yapıyor; gri pijama takımını geçirmiş üstüne mor koltukta horluyor. Bu aralar ben de ucuz şaraba sarmış durumdayım. reklam olsun ....mına koyim dikmen 1 lt 12.50ytl. tam bir kişilik. Çok kıyak oluyor insan ahahahahaah...!!! MKH bana iki tane ayak ve bir flaş vercek çin malı Ahahahaha..... İŞimi gücümü kurim die. Bugün turkçenin de ..mına koyabilirim malum mazeretim var sarhoşum. Hep şöyle 2. kadehin hoşluğunda kalsa insan!! Ama insanoğlu daha da içmek istiyor. Maddi zorluklarımızın da aştık sayılır hem de iki başımıza yani kısmen. Şimdi iş bana düşüyor. Biraz gayret etmem lazım. İçmekle olmaz tabe Ahahahahah!!!! Kurmak lazım işi gücü ne bok yapcaksam hemen yapmam lazım. Şu iki yıl önce yaşadığım korkunçluklardan kaçmamak için evde hiç bişi kurulu diilken karanlık odamı kurup burda kalmayı başardığım zamanki gibi. Bişi kurmam lazım. Sanırım kurucam. O şu an gitmek istemiyorum belki bu kışı da beklemem lazım. Baktım aynı tas aynı hamam ki hamamlardan nefret ederim, yaz başı artık zorlamiim . burdan bi bok olmaz, sevdiceğimle de eskiden olduğu gibi takılalım, yalnız sevdiceğimden vazgeçmiyorum dimi ? Efet geçmiyorum ahahahah!!! ben de işime gücüme , kendi yaşamıma bakiim amına koyimmmm.. Bu arada ekşi sözlükte amine koyimm die konuşan kızlar entylerini okudum çok eğlendim amına koyiim. Ahahahaaha... Neyse anlaşıldığı üzre ben artık çıkiim ama eskisi gibi sıkıntılı kusmuğa bulamayorum blogumu bu da bir gelişme dimi ama ahahaha...!!!! Aha da burası da şu fotoğrafı aldığım site

0 comments: