RSS

Kürk Mantolu Madonna!!!

Her zaman adının evimizde anıldığı kişi; Sabahattin Ali. Öyle ki uzun süre annemin bi akrabası sandığım zamanlar olmuştur. Hatta biz çocukken bi yerde adı geçtiğinde hemen anneme seslenip "anne senin adamdan bahsediyorlar" dediğim zat-ı Muhterem. Bu sıralar ben de bu uzaktan akraba sanıp yakınlık duyduğum adamla ilgilenmeye başladım. Hayır aslında kendisini çok iyi tanıyorum ama hiç bi tane bile kitabını okumadığımı farkettim. Evdeki kitaplarından birini elime aldım. "Kürk Mantolu Madonna"yı. Daha bitirmiş değilim. Şu an Raif'le Maria Puder'in ilişkisinin tam ortasındayım. Fakat bu romanda bahsedilen ressam ve onun ünlü eserinin gerçekten olup olmadığını merak ederek, her zamanki paranoyayla kutsal bilgi kaynağım internete başvurdum ve gerçekten Andreas Del Sarto isimli ressamın "madonna Delle Arpie" isimli tablosunu buldum ve hatta bu kitap ve bu ressamla ilgili nette bi dünya yorumla karşılaştım. Ve kendi kendime "ne kadar da ahmağım yahu ben " demeden edemedim.

0 comments: