RSS

Murphy Değişmezi: Dünyadaki nüfus sürekli artar ama toplam zeka sabit kalır.

Hayatımıza murphy kanunları eşliğinde devam ediyoruz.Ahahahah.... Şöyle ki; Günlerden perşembe, güzel bir gün çünkü her şey olağan hatta ben bi iş almışım çekime gidicem. Önce bizim FatmaGirik'e uğradım her şey orda da normal, sonra işime gittim. EE bir murphy kanunu daha;"iyi başlayan herşey kötü biter. Kötü başlayan herşey daha da kötü biter." Benden bir saat sonra da ÖB uğramış Fatma Girik'e , Uğramış da bir de ne görsün, Fatma Girik'i yanlız bıraktığımız iki saat içinde iki uyanık satıcı eve gelip bizimkine 270 ytl lik bi şeyler satıp gitmişler. ÖB hemen , aramış, özel durumumuzu anlatmış, karşıdaki kadın "rapor var mı kardeşim " demiş tabi Bizim ÖB de zaten sinirli, olan olmuş. Sonra benim haberim oldu olanlardan. Bi de ben aradım. Benimle de bir adam konuştu. Önce sakin sakin insani cümleler kurarak durumu anlatmaya çalıştım, lakin karşıdaki cahil, şark kurnazı kişi benimle mahalle kavgasına girşince ben de tabii geri durmadım, birden saçma bir diyologda buldum kendimi. Dedim ki" sen ne cüretle bu ithamlarda falan bulunuyorsu, cahil misin adam sen!!...adın ne senin, ...... soyadın yok mu... yarın 12.00 ye kadar arayın , bu işi de çözün" Ama tabi arayan olmadı. Ben bi kaç kere daha aradım ama o konuştuğum sahışla hiç konuşamadım. Belki de öyle biri de yok. Napalım diye uykularımız kaçarken, yani hayatımızda bir bu cahil, kapkaççılara para kaptırmak eksikmiş o da oldu allam aklımızı koru derken aklıma tüketici hakları derneğine gitmek geldi.Ertesi gün gittim tabii; Orda öğrendim ki, kapıdan yapılan satışlarda bir hafta içinde ihtarname gönderirsek, bu malları iade hakkımız oluyormuş. Şimdi öyle yapıcaz. Bakalım neler olacak. Hayır para mühim diil de insanı hem yalancı hem enayi yerine koymaları ve bunu sanki bu hayattaki görevleri gibi yapmaları ve uzlaşmadan uzak ve ne kaktırırsam kardır zihniyetiyle üstüne de para kazanmaları insanın aklını alıyor . Haa bu arada Ankara'da kapınıza Fan set medikal ürünleri satan satıcılar gelirse siz de bunlara maruz kalabilirsiniz.Eğer başınıza böyle bir şey gelirse dolaylı olarak bile olsa, Bir hafta içinde iade hakkınız var! Dikkat ediniz !!! Haahahahah bu yazı da arena tadında oldu.
Haa bir de tüketici hakları derneğindeki dumur diyolaglar var tabii. Onlar da başka bir sefere.Yani gerçekten "Murphy değişmezi: Dünyadaki nüfus sürekli artar ama toplam zeka sabit kalır."

2 comments:

allende dedi ki...

Sevgili Dostum,
Yazını okuduktan sonra bu şarkıyı ne kadar çok sevdiğimi ve özlediğimi hatırladım sayende.Bunları sana yazarken dinliyorum. Teşekkür ederim anımsattığın için.Umarım hepimiz için her siyahın bir beyazı,gecelerin gündüzü de vardır.

Adsız dedi ki...

Keşke yazınızı daha önceden okusaydım.Gerçi Fan-set aldatmacasından haberim yoktuki.Neyse ben de bir Fan-set mağduruyum.Kapıdan satışla bir güzel kandırılıp memnuniyetsizliğim karşılığında ürünü talep etmeme hakkım olduğu söylenmesine rağmen ürünü satın almak zorunda kaldım.Sizler de ankara'da önce anket yapıcaz deyip daha sonra işi ürün satışına getiren bir Fan-set medikal ürün satıcısı ile karşılaşırsanız iletişim kurmayın.Yoksa bir şekilde,istemeseniz de o ürünü satın almak zorunda kalabilirsiniz,kendinizi bazı şeylerden sıyırmak için.Güzel vaatlere kanmayın çünkü hepsi kandırmaca.