RSS

Güler misin ağlar mısın(?)!!!!

Cuma akşamı evde kalmamışım. Hafta sonunda bi tek Cumartesi akşamı buluşmuşuz sevdiceğimle ve o akşam evime gitmişim. Her şey olağan, mutluyum bile ahahahah.. Pazar sabahı acıkınca uyanmışız ve uzuuuun süredir ilk defa başbaşa bi kahvaltı olayına girmek için koyulmuşuz yola. Ben salağı, çok işgüzar olduğumdan , pazar pazar posta kutusuna bakmışım, niyeyse bok var cıkcıkcık. Birden kutudan elime resmi bi yerden geldiği o iğrenç sarı zarfından anlaşılan mektup geldi. açtığımda şu yandaki dilekçeyle karşılaştım. Burda annemin öldüğünden emin olan ve bunun için benden şahit isteyen belediyenin yazısı vardı. Nasıl ya dedim. Burda ikamet bile etmeyen bi insanı nasıl ölü sayarlar. Allaalla dedim. Sonra bu nasıl bir yöntemdir ki bu sonuca varabilmişler yine alla alla dedim. Moralim düştü tabi. Şu pazar günü ağız tadıyla bi kahvaltı yapıcaktık ama sürekli bu salak şeye sinirlenerek geçirdik günümüzü. Hatta bizi öyle bir paranoya ya soktular ki hemen annemi aradım oysa ki daha akşam msn den konuşmuştuk. Alllam yaa insanın aklını alır bu aptallar. Sonra kendimi rahatlattım . Yani dedim bu da ancak benim başıma gelebilirdi.yani çölde olsam kutup ayısı ziker beni, Anneannemin bir lafı vardır herkesin.... neyse yaa bu da şimdi çok edepsiz kaçar.
Şimdi ben bu belediyeye manevi tazminat davası açsam yeri midir diil midir??? Kaç gündür bu yazıyı okudukça delleniyorum.
En sonunda annem aradı dedi ki "çocuğum git belediye'ye bu işi hallet, sonra ölü sayarlar da maaşımı keserler" dedi. Ben de bunun üzerine aradım. Dedim böle böle; siz burda ikamet bile etmeyen bir kişiyi ölü saymışsınız. Karşıdaki memur gayet sakin, " o zaman anneniz en yakın nüfus müd. lüğüne gidip kaydının açtırsın kapalı görünüyordur dedi" ve kapattı.
İşte bir de başımıza adrese bağlı şey çıktı. Milletin hiç kaydı yokken, gerine gerine yaşarken, benim hiç bir zaman illegal olmamış memur annemin ve benim başımıza gelenlere bakın siz . Puhahahahahah.........
Gidicem buralardan valla cıkcıkcık...... Başka bi kıtaya, başka bi dünyaya ne bilim işte.... Sanırım bi kaç aptalı millete karıştırmışlar ve bu bulaşıcı hastalık bütünü hasta etmiş. Belki de bize de çoktan bulaştı.
Şimdi sırada; askere çağrılmayı bekliyorum. O da olmadı, belki de benden iki tane vardır ve bi tanem çoktan ölmüştür de bana da yazı gelir, "siz ölüsünüz , canlı taklidi yapmayınız, iki şahitle kurumumuza geliniz, bi daha da sizi hayatta görmiyelim "ahahahaha......Yani artık burda başıma ne gelse olağan sayıcam böyle.....

0 comments: