RSS

Yüzünü Dökme Kücük Kız

Ahh dostlar. Bu aralar çok duygusal bir şey oldum çıktım. İnsan yaşadıklarını biriktirdikçe böyle oluyor herhal! Bugün de 1995 yılında doğum günümde aldığım bi hediye geçti elime. CA ve MKH o kayseri(erciyes Uni.) yıllarında beni neşelendirmek için bir grup perişan kitabı almışlar bana. Bir ön kapağına bir de arka kapağına birer komik doğum günü kartı iliştirmişler. Şimdi bayram diil seyran diil nerden çıktı bu dimi. En son İzmir'e gittiğimde kitaplığımdan alıp getirmiştim.Şimdi de elime geliverdi işte. O günler geldi aklıma.Bu aralar eskileri çok karıştırıyorum. Gençlik başımda duman hallerimi özledim. Artık bütün dostlarım; hepimiz bir yerde, başka hayatlar içinde debelenip duruyoruz. Derken pc yi açtım ve tesadüfen bu şarkı çalmaya başladı. Çok severim önceleri çok dinlerdim.Şimdi bu da üstüne bindi. Durumum yaman yani.Duygu seli içindeyim.Zaten sezen'i de çok severim. Youtube'da bunu buldum bunu koydum. En azından sezen var burda diğer videolar da kitsch acayiplikle doluydu.Ahahaha...!!!!

0 comments: