RSS

Bir Salı Akşamı!!

Günlerden Salı ama Pazar günüymüş gibi hissettiriyor bu yılın ilk günü. Ve ben bu akşam kucağımdaki nutellayı kaşıklıyorum; alerji olacağımı bile bile ve şu pigme halimle 64 kiloya ulaşmışken ve her kaşığın beni daha da tombikleştireceğini umursamadan. Sonra ÖB'ye dönüyorum ve " yaa ben çok mutsuzum yaaa" diyorum. O da " Ben de çok gerginim neden acaba " diyor. Ve bu diyaloğun üzerine nutellayı ona uzatıyorum, biraz da o kaşıklasın diye zira ben poşetteki diyet kolaya dalma planları içindeyim Ahahahaha......
Sonra bi karanfilli cigara yakıyoruz bu ziyafetin üstüne. Hem de evde!! Bunu da umursamıyorum, zaten dün gece de evin içini dumana boğduk. Bugünkü görevlerimizi yerine getirdik. Şimdi kendimizi de nutella, kola ve karanfilli sigarayla ödüllendirdik.
Aklımızdan iyi şeyler geçirdik; bak benim işler rayına oturuyor, para kazanıyorum hem de kendi mesleğimi yaparak, etrafımızdakileri mutlu ediyoruz, onlar bakıyoruz ve sevgi gösteriyoruz, sonra nutella alcak paramız da var, eee evimiz de sıcak, bak cogitonun Walter Benjamin sayısı da harika,iyi ki almışız .....
Sonra aynı anda evet yaa doğru, biraz optimist olmalıyız diyerek yaşantımızın bad trip'inden kurtuluyoruz. Sanırım yediğimiz kaşık kaşık çikolataya borçluyuz bunu ya da benim sürekli değişen ruh hallerime Ahahahha.....
resim de şurdan

0 comments: