RSS

Zamane Hastalığı; Alzheimer!!!

Bugün skype de mkh'yle bi işin düzeltmesi hakkında konuşurken hadi çay içelim dedik. Ben de ıhlamur içim bari dedim. Sonra ıhlamuru ısınsın diye ocağa koydum. mkh çayını yudumlarken ekranda ben de işime daldım. Sonra tel açmam gerekti matbaya, o sırada tel le konuşurken yürüme huyum sayesinde mutfağa daldım ve elimdeki telefonu bırakıp , kavrulmakta olan ıhlamurla ilgilenmeye başladım. Sonra içeri salona geldim. Yine tel açmam gerektiği aklıma geldi bu sefer telefonu aramaya başladım, sonunda mutfakta bıraktığım yerde buldum. Tabi karşıdaki kapatmıştı. Sonra tekrar arayıp özür diledim.
Dalgınlıkla yapılan bir baskı hatası dötümde patladı onu düzeltmeye çalışırken, kağıtları kaybettim şu an. Her şey karman çorman. Hiç bi şeyi doğru düzgün hatırlayamıyorum.
Bu sıralar bu durumum çoğalmaya başladığı için eski huyum olan her şeyi kırk kere kontrol etme takıntım yine nüksetti. BU sebepten her şeyde çok yavaşladım. Evden bi türlü çıkamıyorum. İşleri matbaya bi türlü gönderemiyorum. Hatta geçen gün bizim Fatma Girik'e kola götürmüştüm. Sonra yarı yoldan geri döndüm. Lan acaba diyet miydi diye. Aslında hiç öyle hatalar yapmıyorum çünkü alırken de kırk kere diyet aldım dimi diye soruyorum okumam yokmuş gibi. Ama işte paronoya Ahahaha...
Geçen de en son yaptığım işleri düzletip cdye yazdırıp kargoya verdim. Sonra lan acaba düzlettiklerimi mi yazdırdım yoksa ham halde olanları mı diye içim içimi yedi. Bir gün sonra tel geldi. İşler geldi bi sorun yok iyi diye Ahahahah.....
Walla korkuyorum dostlar. Bu unutkanlık demansla başlıyor, biraz yaşa da bağlı ama genetik faktörler daha da erken nüksetmesine sebep olabiliyormuş. Bu arada tabi kolesterol ve şekeri hep dengede tutmak lazımmış, Damarlar hep açık ve sağlıklı olmalıymış falan.
Sonra erken yaşta alzheimer olmak ne korkunç olur. Bazen bu blog olayına seviniyorum için için. Çünkü, bu hiç bir zaman kaybedilemeycek bir hafıza bizim için. Nihayetinde yazdığımız defterleri saklayıp bir daha bulamama şansımız var, fotoğraflarımızı da.
Şimdi ben bu saçma yazıyı neden yazdım, Bilmem ki, öyle içimden geçiyordu bunlar,bi de bu sıralar başıma gelen talihsiz unutkanlıklar yüzünden ve bu hastalığa karşı olan hassaslığımdan yazıverdim işteee............
Fotoğraf da nahan da şuradan

0 comments: