RSS

saatler 24.00' ı gösterdiğinde!!!

Trt 1 'de Tarkan vardı, Trt2'de semazenlen dönüyordu, Trt3'te futbol, Trt4'de tüketici davranışları gibi hatırladığım A.Ö.F dersi vardı. Diğer kanallarda şarkıcılar türkücüler zıplayıp, geri sayıyorlardı. Ntv'de Okan 'la Müje dans ediyordu. Bizde de Fatma Girik aşağıda Hüseyin Çavuş üst katta horul horul uyuyorlardı. Ben ve ÖB ucuz şarap eşliğinde karanfilli sigara içiyorduk ve tepkisiz bir şekilde tv'ye bakıyorduk. Sonra bizim de uykumuz geldi ve uyumaya gittik. Zira şarap çoktan mayıştırmıştı bizi. Yılı nasıl yaşadıysak öyle de sonlandırdık.
Şimdi artık 1 Ocak 2008. Evin her köşesinden horultu sesleri geliyor. Uyanıp yemek yeniyor ve tekrar uyuklanıyor. Hüseyin Çavuş" ben gitcem ben gitcem "diyip duruyor ben de bet sesimle "Yaa dede bu soğukta nereye gidiyosun yaa delirtme adamı " diye bağırıyorum. Aşağıda Fatma Girik "Bugün bayram diil mi, bizim yangil gelmedi bak" diyor " ÖB de " Yahu geldi yaa, bayram geçti yaa ,şimdi yılbaşı oldu artık" Diyor. Sonra yine yemek yeniyor yine uyunuyor.
Akşama doğru Hüseyin Çavuş teyzeye bırakılacak, Fatma Girik'le bi posta daha bayram, yılbaşı, yangil muhabbeti yapılacak, sonra yarın yeni iş günü için ütü falan .....
Bu durumda Şöyle desem yeridir; Yeni yılın nasıl geçeceği, eski yılın nasıl geçip gittiğinden bellidir.!Ahahahaha....
Fakat bu 2008 yılı diğer yıllardan farklı olarak herkese, ayrıcalıksız, O (sıfır) tavizle geçecek benim için. Ahahahahahahha.......Çünkü bu tavizsiz yaşamıma yeni seneden iki ay önce başlamıştım ve çok da iyi geldi bana ahahahahaaaa..

Herkese İyi Seneler!!!

0 comments: