RSS

Hayatta tutunamayan bir kişiliğin olayları algılayışı II !!!

Benim de 15 tatilim başladı bile. Hahahha...!! iyiyiymiş yahu. Unutmuşum bu duyguyu! Ama bi kaç yıl bile alışkanlıklarımın değişmesinde büyük etken olmuş. Şu an içim bomboş. Hiç bişi yapasım yok. Öylece duruyorum durduğum yerde.Halbu ki ne planlarım vardı bu zaman dilimi için yapacak.
ÖB de keza öyle . Akşam hadi dışarı çıkalım, sinemaya gidelim falan diyoruz. Bak bu günleri değerlendirelim diyoruz ama aklımız sorumluluklarımızla dolu hala.Hala çok fazla uzaklaşamıyoruz evden. Hala ben "her şey düzenli mi, yemekler sağlıklı mı, keyifler yerinde mi ,hijyen durumu nedir acaba " diye aklımdan geçirmeden edemiyorum. ÖB rahatlatıyor beni, "merak etme güzeliiiimm, keyfi çok yerindeeee..." diyerek. O da yetmedi kendi kendimi rahatlatmak için "Evet yaa bi salamadın kendini, bırak yaa mal mısın sen yaa, bi kendine gel, zamanını heba etme bok kafalı , mal değneği, lüzumsuz işler müdürü, işgüzar, geri geri...." diyerek!!!
Sanırım ben de artık eskiden olduğu gibi, kendi hayatıma dair planlar yapmaya ve onlar için uğraşmaya geri dönmeliyim. Kendimi yaşamanın zamanı geldi. Evet çok iyi bir insanım ama bunları da yapmak beni kötü kılmaz herhalde. Haahahahaha.. Sıyrılmalıyım bu ruh halinden. Bazen bizim Fatma Girik de bana öyle laflar ediyor ki hayata dair, dumur oluyorum; mesela geçen hafta onunla dışarı çıktığımda bana durup dururken"gençliğinizin kıymetini bilin, benim bekarlık hayatım çok güzel geçti...."dedi. sonra bi magazadaki bi şeyleri göstererek "bak şunlar ne güzel " dedi. Ben de " Amaaann hiç bi şeyde gözüm yok boşveeer."dedim de bizimkisi aniden durdu, kolumdan çıktı ve yüzünü tam olarak bana çevirerek" Gııı sen deli misin, nasıl konuşma öyle, sen gençsin, allahın gücüne gider, her şeye merakın olsun, sus sus bi daha öyle dediğini duymim ne kadar günah; güzelsin ;ÖB var yanında, allaha şükür kavgamız gürültümüz yok,;evimiz var ; çok şükür çalışıyorsunuz ikinizde......" dedi.
Ben de içimden "ahh Fatma Girik Ahhh, keşke hayata senin baktığın gibi bakabilsem ne kadar çekilir olur her şey" demiştim ama bu sıralar bu cümleleri aklımda çok terkarlar oldum. Galiba Fatma Girik haklı.
Hatta şu an bunları yazarken yine duygularım değişti bak. Ben en iyisi, akşam işim bitince, ÖB'ye bi süpriz yapimmm,yeni planlar kurimm, aklımıza geleni yapma konusundaki potansiyellerimizi salalım artık, Yaşamaya başlayalım artık, tadını çıkara çıkara.

Tabii ya Şu geçen senelerin hesabının veren olur mu , mutsuzlukların sorumlusu çıkar mı? Çıksa bile ne fayda, geçmiş gün!

Kendime gelme vakti bu vakitmiş meğer, oysa pc'nin başına oturduğum zaman ne kadar da pesimist ve bezgindim. İŞte böyle an be an değişen duygular eşliğinde yaşayıp gidiyorum.
Neyse daha fazla uzatmadan bu mevzuuyu kapatiim zira bugün önemli bir çekimim var şimdi demoralize falan olurum da işime motive olamam, felaketim olur!!:)))

0 comments: