RSS

Özledim !!!


Önceden hep yanımdaydın; Ayda bir Planlardık, buluşurduk aramızdaki kmlerce mesafeyi sıfıra indirirdik ve unutulmayacak zamanlar geçirirdik .
İki sene önce; bir vardın bir yoktun, varken de aslında aklının kaldığı yerdeydin ve ben sen dibimdeyken unutulmayacak yalnızlıklar geçirdim .
Bu sene diğer iki yıla nispeten daha çok yanımda hissediyorum seni; zihnin de bedeninle birlikte benimle ve bazen önceleri yaşadığımız unutulmaycak zamanlardan anlar yaşayabiliyoruz ne güzel.
Şu an benden km olarak çok uzaktasın ama zihnindeyim; hissettiriyorsun ve şu an unutulmayacak bir an daha yaşatıyorsun bana; bu kadar uzağımdasın ama hiç olmadığın kadar yanımdasın sevgilim.

İstanbul güzel ama özledim seni, Gel hadi!!!

1 comments:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Karikatüre bayıldım ya. :)