RSS

Buzzzzzzzz Gibi Bir Hafta Sonu!!!!!

Hafta sonu, bizim Hüseyin Çavuşa laf anlatmakla ve ÖB'den uzakta geçti. SÜrekli bizimkine "yaa dede lütfen....ama dışarısı çoook soğuk.... Yaa yesene, sıkılma Hüseyin Çavuş, tv seyret, bak gazete oku, sohbet edelim... Yaa napcan DIşkapıda, ne işin var kimse kaveye çıkmamıştır bu soğukta .... Götün donar walla....evet dede bu bilgisayar(pc nin ekranı); evet o da bilgisayar(pc nin kasası).. ya dede bu para yazmıyor yaa.. gel anneme merhaba de... ya walla parasız yaaa....." diye diye boğazlarımı pörtleterek ve hüseyin çavuşu oyalamaya ve mutlu etmeye çalışarak geçirirken gerçekten de dışarısı çook soğuktu. Allahtan ev çook sıcaktı. Sonra Pazar oldu. ÖB geldi ve dedemi bıraktık. Bu gece beraber kalma planları içindeyken bizim Fatma Girik ÖB'nin bu gece de onunla kalmasını istedi. Tabii Naparsın. ÖB ve bedeniz gereğinden fazla vicdan sahibi olduğumuzdan, Olur dedik. Sonra ÖB "bugün burda yatcam ben, Fatma Girik beni azad etti bu geceliğine" diyerek kapımı çaldı. Ahahhaha.. Sonra kendimize gelmek için ilk seyrettiğimizden beri çok zaman geçen 300 Spartalıyı izledik zira çok seviyoruz bu filmi, kola ve cips eşliğinde! Sonra bi film daha attırıp evin en soğuk yeri olan uyku odamıza gittik. Önce bi yastık krizi yaşandı. ÖB yastığını Fatma Girik'te unutmuştu ve evdeki bütün yastıklara yüz takılıp denenmek suretiyle en uygun olanı seçildi. Tam uyuyalım derken bu sefer de üşüme krizi yaşandı. Zaten oda oda diil kamp alanı. Yatağın başında soğuk ve rüzgarı kessin diye mat, benim yanımda ÖB çok üstümü açarsa diye her an içine girip yatabileceğim bir uyku tulumu var.Bi süre sonra artık hem soğuğa dayanamayıp hem de ÖB'den ayrı uyumaya gönlüm razı olmadığı için uyku tulumumun içine girdim, horultular içinde. Bu arada ne zaman evde bu uyku tulumuyla yatsam rüyamda hep kamp yapıyorum. Geçenlerde de benim Hüseyin Çavuş küçük ve sıcak odada ÖB bizim soğuk odada beraberce horuldarlarken , ben de evde kimse rahatsız olmasın diye elime ilk gelen şey olan uyku tulumumu alıp salondaki kanepeye konuşlandığımda da yine macera dolu kamp rüyaları içindeydim. Ahahhaha....Zaten o günden beri evde uyku tulumuyla yatma modası çıkarttım. Ama en absürdü de bu soğuk şehre seneler sonra ilk geldiğim üç sene önce bu iyi ısınan evin kalorifer kazanı bozulmuştu da dört gün soğuk ve tüm ruhunu kaybetmiş evde uyurken kalın montumu giyip girmiştim yatağa da ÖB de "hayatımda montla yatan biriyle hiç beraber uyumamıştım" diyerek bir yıl kadar dalga geçmişti benle. Ahahaha Napalım üşüyen biriyim ben!!!
Ve bugün artık Pazartesi. Sabah kalktım ve evin pencerelerinin buz tuttuğunu gördüm. Zaten uyku tulumundan çıkar çıkmaz da bi üşüme aldı beni. Sonra ÖB gitti, ben Fatma Girik'e uğradım ve işime gücüme gittim. Sokak hala çook soğuk. Şu an saatler 22.03 ve ben evde tek başıma bi tv'ye Bi pc'ye takılıp arada bi hepsinden sıkılıp küçük ve en sıcak odada bi şeyler okumaya gidiyorum sonra tekrar pc tekrar tv ...... Şu sıralar benim hayatım da bu insanın burnunu düşüren havalar kadar çoook soğuk ve ruhsuz zira bu da beni daha da üşütüyor!!!! Şu an çok da soğuk olmayan evimizde şu üstte görünen evimin penceresinin sabahki hali kadar donuk ve cansızım!!!! Ne yazık!!!!

0 comments: