RSS

Gel Gitler!!!!

Hava yine kapalı burda. O yüzden sabah kalktığımda bi posta gözyaşı ve küfürle içtim kahvemi. Hayatımdaki solucan suratlılara bi posta lanet okudum ve bi posta da MKH'ye zırladım nette sonra karşılıklı birer fincan kahve yuvarladık mideye ve bu beni rahatlattı biraz.

Sonra öğle yemeği vakti oldu. Bizim Fatma Girk'e gittim ve yemeği onunla yedim. Sonra ofis taklidi yapan tıkış tıkış odama, işimin, bombeli ve görüntüyü sürekli sağa sola kaçıran ekranımın başına geçtim. Bi süre sonra gözlerim yine su kabarcıklarıyla doldu.Ekranın çözünürlüğü iyice düşüyor her şey flulaşıyorken kendimi tutmaya çalıştım ve İtunes'u açtım fakat ilk çalan müzikle gözümdeki su kabarcıkları yağmur olup akmaya başladı. İşi gücü bıraktım ve kendimi yerlere ata ata ağladım da ağladım.

Sonra ağlamaktan yoruldum.PC'ye geri döndüm derken Doğum Günü çocuğu Çinko beyazı girdi msn'e hemen camlar açıldı, sohbet ettik biraz. Bu konuşma beni mutlu etti. Tabi SH'nin hazırlık yapması lazımdı akşamki parti için ve bu sebepten onunla da vedalaştık. Ben tekrar işin başına döndüm. Artık hiç bişi yapmak istemiyordum ve bütün sayfaları kapattım ve sadece itunes'u açtım, kulaklığımı taktım ve kulaklığın sesini sonuna kadar açıp yüksek sesle müzik dinleyip manyaklar gibi dans ettim kendi kendime. Ve inanılmaz iyi geldi bu. Sonra kendimi süper hissederken annem aradı onunla lafladık.

İŞte günüm gelgit ruh halleriyle geçti. Şimdilik iyiyim ama bi saat sonra nasıl olacağımı ben de kestiremiyorum. Gerçi bu her zamanki halim ama bu sefer beni cok hırpaladı.

Birazdan Hüseyin çavuşu almaya gidicez. Bakalım hafta sonu nasıl geçecek hahahahah....!!!!

1 comments:

Adsız dedi ki...

son iletimi oku ozaman ... mutlaka iyi gelecektir ...

yüreğinle kal...