RSS

William Adolphe Bouguereau

Bu resim estetize edilmiş robotlar başlıklı postamdaki resmin orijinalidir. Şimdi bunu niye yazıyorum. Çünkü Hüthüt Kuşu'nun merakı beni bu eserin orijinalini yazmaya teşvik etti ve bu resim hakkında bilgi vermem için heyecanlandırdı; O'na da ilgisi ve merakı için teşekkür ederim.

Şimdi bilen var bilmeyen var. Madem birşeyden bahsediyorum o zaman tam bilgilendirmem daha şık olur.

Yanda görülmekte olan eser, Fransız ressam William-Adolphe Bouguereau'nun 1880 tarihli ve Orijinal ismi "A young girl defending herself against Eros"olan resmidir. Ve bu eser aşağıdaki yani bir önceki postada başka bir versiyonda ve farklı bir tarzda tekrar yorumlanışıyla karşımıza çıkmaktadır.

Bu resim vasıtasıyla konu Eros'a gelmişken, bu konuyla ilgili daha fazla bilgiye ve görsele ulaşmak isteyenler varsa, şuraya buyursunlar efenim. :)!!!

2 comments:

Adsız dedi ki...

Oh.... :o) Ben bunu birkac ay once Eros'la ilgili, gezen bir sergide, galiba Almanya'da bir muzede gordum. Yaninda baska baska Eros'larla. Yakindan hayal gibi birsey, cok guzel. Sonra senin robotlari gorunce... Neyse, bastan anlatacak halim yok. Hani insanin dilinin ucuna gelir de uykusunu kacirir! Iste oyle birsey. :o) Mersi.

Bak simdi, Almanya'daki muzede mi, yoksa Los Angeles'da mi gormustum ben bunu? Bunuyorum ben. Hem de yavas yavas degil, hizlica! :oP

www.elifsavas.com/blog

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Ne kadar sanşlısın. Çok özendim.
Ben de böyle bir duygu yaşamak için sabırsızlıkla sıramın gelmesini bekliyorum!!:))))
Ayrıca da bu çok hoşuma gitti; Birisiyle birlikte 1880'de yapılmış bir resmin peşine düşmek,önemsemek,...