RSS

Yine yeniden İnsomnia!!!!


Kaç gündür uykuya dalışlarım sabah 3'leri bulurken dün de saat 3'ü çoktan geçmişti ki ben ÖB'nin yanından ayrılıp kendimi önce salona vurdum, biraz bekledim ama tık yok, sonra tv'yi açtım, sıkıcı yabancı kanallardan birini açtım ki, dikkatimi veremeyim ve gözlerim kapansın ama yok yine olmadı. Sonra kendime bi papatya çayı şey edeyim derken bizim Fatma Girik'le karşılaştık Mutfak'ta, O da buzdolabının kapağını açmış ona yasak olan ne varsa onları mideye indirmek için yiyecek bi şeyler araştırıyordu. Bu karşılaşmanın sonunda ona bir bardak süt bana da bir fincan papatya çayı hazırlayarak mutfaktan ayrıldık. Bi süre sonra evde horlama sesleri yine birbirine karışırken ben hala uyku uyku diye kıvranmaktaydım. Sonra sabah ezanı şey oldu, bir saat sonra da gün dönmeye başladı yavaştan sonra da birden hızlandı havanın aydınlanması. Yahu artık uyuyiim n'olur yaa. Kafamdaki düşünceler, kişiler, siktirip gitseniz de ben de biraz uyusam derken hafiften uyku moduna geçmişken ÖB'nin yanağıma kondurduğu öpücükle tekrar dirildim. Sonra zaten Fatma Girik Aşağı inmek için huysuzlanınca uyku tekrar geldiği gibi kaçtı. Sonra; sonrası işte malak bi vaziyette , kendimden geçmiş bir gün geçirdim, akşam da spora gittim ki iyice bi yorulim de akşam güzel bir uyku çekim diye lakin o şu an saat 01.58'i gösterirken bende hala tık yok. Ama birazdan gidip yatağıma giricem ve aklımdaki bütün problemleri ve işe yaramaz bok suratlıları zihnimde açtığım animatik bi çukura gömmeye çalışıp, üstüne de bi güzel çömelip işemeye çalışıcam ve sonra da uykuya dalmayı denicem. Hadi bakalım. Sevdim bu animatik çukur ve işeme fikrini. Ahahahaha....
Bu arada nette bu konuyla ilgili daha önce kullanmadığım görsel bişi ararken bi de baktım ki ne göriim. Sadece ben diilmişim, bi sürü blogcu varmış bu insomnia'yı kafaya takan; hatta şu üstteki çizim de şu blogcuya ait, işte burdan buyrun

0 comments: