RSS

.....mına koduuuumun Monütörü!!!

Bu ...mına koduumun monütörünü de fırlatıcam camdan bi gün ve o gün bu gün olma ihtimali çok yüksek. Ahh keşke bi de şu bizim mal kapıcının başına isabet etse , öyle mal mal ortalıkta dolanırken ahh ahhh!!!

Ulan hala bombeli, çözünürlüğü dötüm kadar olan, ilkokul bebelerini bile tenezzül etmiice bi ekranla ben de burda görsel işler yapıp ekmeğimi kazanmaya çalışıyorum yaa!! Daha ne diim kendime!!!
Yaaa çok kızgınım yaaa bugün. Sinir oluyorum kendime, sefilliğime, dünyadaki bütün aptallardan daha aptal hissediyorum bugün kendimi. Sürekli bölünüp parçalanmaya, benim olanlara saygısı olmayanlara, benim için önemli olan her şeyi değersiz sayan saygısız götlere....

Sanırım bu seferki menstrasyon dönemim biraz darbeli geçeçek ona da sinir oluyorum. Oluyorum işte, her şeye sinir oluyorum. Hiç bişi de yapmıcam . Birazdan da pc yi kapatıcam, işi gücü de bırakıcam, öyle mal mal oturcam işte.

5 comments:

Adsız dedi ki...

MONİTÖR OLAYINA HİÇ GİRMESEK ...
ÇOK DEĞİL DAHA BİR YIL ÖNCE PC Yİ YENİ ALIRKEN ÇOK BİLMİŞ ENİŞTEMİN AKLINA UYUP 19 INC FLAT EKRAN Bİ MONİTÖR ALDIM AĞIRLIĞI NEREDEYSE BENİM Kİ KADAR ONU DA GEÇ ÇÖZÜNÜRLÜĞÜ ABARTA ABARTA BİTİREMEDİĞİ BU 32 EKRAN TV BOYUTUNDAKİ MONİTÖR GİT GİDE SİNİRİMİ BOZMAYA BAŞLADI ACABA DİYORUM BİR GÜZEL MÖNİTÖRÜ BAKETLEYİP İÇİNEDE ( AL BU KOCA ŞEYİ MÜNASİB BİR YERİNE ... ) BİR NOT YAZIP ENİŞTEYE GERİ Mİ POSTALASAM ACABA...

Adsız dedi ki...

SÖYLEMEYİ UNUTMUŞUMMMM




GERGİNLİK YOK DEMİŞSİN YAAA HANİİ

BOŞ VER AZICIK GERİL MİLLET PARA VERİP GERDİRİYOO....


GERİLMEK İYİDİR GENÇLEŞTİRİR...
:D HADİ SAĞLICAKLA KAL

Adsız dedi ki...

4 kişilik yemek masasını kaplayan bir monitörüm vardı.özledim valla

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Demek herkesin bir mönütör anısı var:))
Walla en iyi kararı yine insanın kendi veriyor diagonal. Herkesin doğrusu kendine. Ben de dijital fot. makinası alırken çok kafamı karıştırmışlardı ama ben bildiğimi okudum. Haa iyi mi ettim . Evet iyi ettim çünkü paramın yettiği ve işimi gören en iyi aleti aldım. Herkesin bildiği kendine. Bu teknoloji ayağı göt ayağı ben sana söyliim. Yine en son sözü kişi kendi vermeli!!!

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Sevgili zoitsa, bence hiççç özleme sen o gereksiz yer kaplayan mönütörünü. Mesela ben bu aptal ekranı özliicem günleri iple çekiyorum walla!!:)))