RSS

Taşlar Yerine Er Geç Oturur Hem De Hepsi!!!

İnat ettiğim üzre, kafamda herhangi bir şeyi netleştirene kadar peşini bırakmıyorum. Amaaan neyse ziktir et diyemiyorum. O yüzden dün gece evde yalnız olmamı da fırsat bilip, evin altını üstüne getirdim. Bütün kutulardaki kitapları döktüm saçtım. ve her yerden fışkıran kablolarına rağmen Pc'nin koca kasasının üstünde durduğu kitap kutusunu döktüm saçtım. Ev tarifi zor bir karmaşıklığın içinde sürüklenirken aradığımı bulamadım. Bugün erken gelip de odayı toplasam mı toplamasam mı diye düşünürken, gözüme karton bir çantanın içinde okuldan kalma ders notları ve lüzumsuz dergiler ilişti. Aaa... dedim kendi kendime ben buna baktım mı acaba? Sonra çantanın içindekileri de şöyle el yormadıyla umutsuz bir şeklide karıştırırken aradığım kitaplarımı buldum. Hani şu kaybettiğim ve birilerinin aldığı ihtimalini düşündüğüm çizim kitaplarımı. Bu durumdan sorumlu tuttuğum veya aldığını ima ettiğim herkesten çok özür dilerim.

Hahahahaha..!!! Çok sevinçliyim zira aklımdaki bir muammayı aydınlattığım için. Darısı kafamda yer kaplayan diğerlerine... Fakat şimdi ben bu odayı nasıl adam edicem ve nerden başlıcam onu hiç bilmiyorum işte. Ve de bu hafta başında bizde uzun bir süre konaklayacak misafirlerimizin geleceğini de düşünürsek tezeği avuçla yediğimin resmidir bu durum. Allam bana sabır ve kuvvet ver de bir inat uğruna dağıttığım şurayı hemencecik eski haline getireyim!!!

karikatür şurdan

4 comments:

Adsız dedi ki...

Hepsini bir koseye itip, ustune suslu bir ortu koy! :oP

www.elifsavas.com/blog

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

super fikir.En azından bi süre gözüme görünmezler!!
Ahahahaaa....:)))

Nakhar dedi ki...

tavsiyem vaaaar;

ben önemli bir şeyi bir yere koyarken atıyorum sevdiğim bir kupa olsun...

sevgili çorba kasesi gibi olan ablamın hediyesi kupa seni şimdi uzun bir zaman sonra almak için baza'mın içindeki kutuya koyuyorum bir yere gitme olur mu diye tembihliyorum... ve aa bu kupa nerdeydi dediğimde de direkt olarak o delice sohbetim aklıma geliyor buluyorum...

eşyalar bir yere girmez sadece o an için basiretimiz bağlanmış şekilde kör kör etrafa bakarız gibilerinden birşeyler okumuştum kim bilir ne zaman

elif'in bahsettiği yöntem bizzat anneme ait tescilli bir yöntemdir söylersem telif hakkı ister ona göre :)

arzın merkezine yolculuk dedi ki...

Evet bu da iyi fikir. Ben genelde bu diyologları evden çıkarken yapıyorum;bak şimdi mutfağa girdim ve ocağa baktım tamam mı, ohh şimdi de kave mak. ve ketıl sizin de fişiniz çektim sonra da camı yoklayıp çıkarken de mutfak önlüğüne dokunduuum. .. Gibi.. hahhahah
yoksa yarı yoldan dönüp aa ben fişi çektim mi oluyorum....

Ama şu okuduğun şeye kesinlikle katılıyorum; basiretin bağlanması ve kör kör etrafa bakmak... Benim çok başıma geliyor...
sevgiler nakhar....