RSS

Nisan manyağı!!!

Nisan geldi. Hava nasıl soğuk nasıl kapalı anlatamam. Yağmur da yağıyor mu yağmıyor mu belli diil. Şöyle gürül gürül yağsa da katlandığımız bu kasvetli havaya değse bari ama nerdeee. Yağmur da Nisan 1 şakası yapmakta insanlara!
Bugün ZÜ'yle görüştük, yemek yedik. Havadan sudan koknuşurken birden ZÜ dedi ki " burda hava hep böyle olsa herkes birbirini öldürür" dedi. "Ben de nasıl yani" dedim. O da "ee bizim millet alışık diil böyle havalara;baksana kaç gündür kapalı, soğuk, karanlık;hiç güneş yok bu aralar ;İnsanı bunaltıyor, mutsuz ediyor. Walla kimsenin kimseye tahammülü yok zaten, en ufak bi gerginlikte birbirlerini öldürürler; anne kızını, öğretmen müdürünü, oğlu babasını, işçi patronunu....."dedi. Önce güldüm çünkü çok ironik geldi. Hatta aklımdan bi hikaye bile yazdım. Bizim kapıcı bizi tenheda kıstırma ve öldürme , öldüremese bile yaralama planları yapıyormuş meğersem diye başlayan bir hikaye.Ahahahah.... Sonra ben de hak verdim ZÜ'ye; doğru tabi, hayat zor, bi de insanı pesimist yapan bu havada etraftaki manyaklara, bencillere ve huysuzlara katlanmak insana cinnet geçirtebilir diye düşündüm.

Neyse sonra ZÜ gitti. Arkasından ben de ÖB'yle buluştum. Beraber alışveriş yaptık. Eve döndüğümüzde bizim mal kapıcıya rastladık. Adamın öyle bi bakışı vardı ki bize, sanki böyle görürsünüz siz, zikecem sizi ahahaha havasında bıyık altından gülüyor gibiydi. Hemen ÖB'ye döndüm ve "gördün mü adamı nasıl bakıyo mal değneği" dedim. Sonra ÖB de bana "ee sen de adama çok kötü bakıyorsun." dedi. Ama ben hala akşam üzeri ZÜ ile havalar hakkındaki konuşmamızın etkisinde; kafamda kurduğum "katil kapıcı mala yattı, suçlamaları reddetti" isimli hikayeyi düşünüp ve ÖB'yi bu herifin manyak olduğuna ikna etmeye çalışırken ÖB de sert bir ses tonuyla "yeter artık DB, sen dün gece korku filmi falan mi seyrettin yahu, az bi sus, kafanda bu kadar şeyi nasıl kuruyorsun anlamıyorum ki. cıkcıkcık "dedi.

Yahu bu Nisan gerçekten de bana yaramadı. Bi yandan da rejim falan. Cola yerine metobolik denge sıvısı, tatlı yerine keçi boynuzu ve kuru kara üzüm, yemek yerine salata ve sebze yemekleri ve düzenli olarak spor yapmak bünyeme ağır geldi herhal!! Ama atlatıcam bu günleri de ben de normal olucam.
Ama şu kapıcı meselesi gerçekten de kafamı kurcalamakta.Üç yıldır burdayız ve adamla kesinlikle aynı dili konuşmamıza rağmen sanki o çince biz de fince konuşuyormuşuz gibiyiz. Bu adam ya aptal rolünde mala yatmakta ya da mal olan biziz. Anlamadım ki bi bok bu işten. İletişim kuramadığım herkes bana tehlikeli gelmekte, n'apiiiim şimdi ben!!!

Bak yine acıktım ben, gidip bi hıyar yıkayım de onu yiyeyim bari.
fotoğraf şurdan; karikatür de şurdan

0 comments: