RSS

Yok Yok Yok!!!!!

Yok abi işte Yooookkk!!!!
Bir yıldır kitaplarımı arıyorum. Daha doğrusu ihityacım oldu da bi bakmak için elimi kitaplığa attığımdan beri bulamıyorum. Belki de daha uzun süredir kayıp! Bugün kapalı balkondaki koliyi de indirdim. Orda da yok. Eve, anneme gittiğimde yapacaklar listesinde en başta "kitapları bul" yazmıştım. Annemi de huzursuz ederek evin altını üstüne getirmiştim ama yok!! Sonra ÖB'ye dedim ki, bu kitapları birisi almış, belki de kendinin sanıp almış olabilir alan kişi.

Burdan soruyorum, kitaplarımı kendinin sanan kişi, kitapların ilk sayfasında benim adım soyadım , aldığım tarih ve şehir ve hatta imzam olur.Her kim aldıysa onları, Kitaplarımı geri getir!!! Benim onlar DŞ'nin!! hatta aldığım tarihi de yaziim 1997 şehir de Ankara ve çizim kitabıdır ikis de . Bekliyorum!!!!

Ya da arkadaşlarım sizlerden birine verdiysem lütfen "aaa bende onlar yaaa" falan diye haber verin. Kafayı yiicem yaaa. Şimdiye kadar hiç kitap kaybetmedim ben! Gönüllü verdim, hediye ettim başka!!!!!

Şimdi ne kıymetli kitapların varmış diyenleri duyar gibiyim ama asıl kızdığım nokta, kütüphanemden izinsiz alınmış olmaları ya da birisine ödünç verdiysem de bunca zamandır geri getirilmeyişleri ya da "hala işim bitmedi biraz daha kalabilir mi" diye izin alınmamasıdır. Çünkü ben kimseye böyle saygısızlık yapmıyorum. Eğer kitabı okuyamadımsa, ya daha fazla süre isterim ya da ben bunu okuyamıycam arkadaşım diye geri veririm sahibine, kimsenin kitaplığından da izinsiz bir çöp bile almam.cıkcık cık cık cık yaaa.....

hadi haber bekliyorum!!!!!

1 comments:

Adsız dedi ki...

ABOWWWWWWWW SEN BAYA BAYA SİNİR YAPMIŞSIN YAV NİSAN SANA YARAMADI ...

TEZELDEN KENDİNE GELMEN DİLEĞİMLE,