RSS

... Neşeyle doluyor insan!!!

Bugün 23 Nİsan Neşeyle doluyor insan! Lakin insan pek neşeyle dolamıyor. Nedense her 23 Nisan'da hava hep yağmurlu, kapalı oluyor. Bu sefer de inanılmaz rüzgarlı ve rüzgar da lodos olduğundan acı acı; sıcak eserek insanı iyice daraltıyor.
Peki ben ne yapmaktayım kasvetli ve rüzgarlı bir 23 Nisan gününde. Kendime yeni bir uğraş buldum. Sayısal hafiyelik öğreniyorum. Hem de yanımda, bir nokta bile soracağım bir insanoğlu olmamasına rağmen. Eee kimin çocuğuyum ben; altmış küsur yaşında olmasına ve daha bir hafta öncesine kadar bilgisayarın b'sinde anlamayan ve buna rağmen yeni aldığı labtop'a open office arayıp, bulup da kuran; skype yükleyip çocuklarıyla görüntülü iletişim kurup mesafeleri kısaltan, yine aynı yöntemle biricikleriyle karşılıklı kahve höpürteden; hala sorunlarımızı çözen, muhteşem bir annenin; diplomasız bir prof'un, bir dehanın çocuğuyum.
Şimdi benim de bu durumda, bütün sayısal kodları en kısa zamanda yalayıp yutarcasına ögrenmem ve istediğim her şeyi yapabilmem lazım. Eee blog denen şeyde sadece yazı yazmakla, photoshop'ta iki fıtfıt yapmakla bu mereti kullanıyorum sayılmam dimi?!! Aslında bir teknoloji hayranı olarak bunları çoktan öğrenmem lazımdı fakat işte ne demişler; bir musibet bin nasihatten iyidir diye....
Geçenlerde dediğim gibi; Kafamdaki taşları yerine oturtmadan, kaçak oynayanları su yüzüne çıkartmadan bana huzur yok.
Hatta bu ne kadar sürerse sürsün bunun mutlaka bir yolunu bulucam. Bilmiyorum böyle de illet bir insanım, inadım inat dötüm iki kanat modunda hayatını idama ettirmeye çalışan bir insanım.
Ahahahah....
Ama tabii şimdi huyum kurusun ki bi şeye dalınca başka şeyi unutan bir tip olarak bloğumu da ihmal etmesem çok süper olacak!!! Ahahahaha......
İllüstrasyon da aha da şurdan

1 comments:

Adsız dedi ki...

23 nisanda sinir olan tek insan ben değilmişim ne hoş :D